Wat ga je doen?
De kernactiviteiten van HR zijn de professionalisering, ontwikkeling en uitvoering van het HR beleid binnen onze twee organisaties JoKi-C en Zorgbureau De Puzzel. We zijn de laatste jaren fors gegroeid en voortdurend in ontwikkeling. Dit vraagt om een aanpassing van het HR beleid en processen, waar nu volop aan gewerkt wordt. Uitgangspunt daarbij is om de professionele ontwikkeling van onze medewerkers en van leidinggevenden centraal te stellen.
Meer concreet kun je denken aan:
- Het verder verbeteren van de HR processen, zoals de gesprekscyclus, strategische personeelsplanning en nog veel meer;
- Aanvullen en onderhouden van functiebeschrijvingen en het functiewaarderingssysteem;
- In-, door- en uitstroom, inclusief alle bijbehorende administratieve taken èn onboarding;
- Adviseren, uitwerken en opvolgen m.b.t (flexibele) contracten
- Het samen met leidinggevenden voeren van ontwikkelgesprekken met werknemers, het inventariseren van de opleidingsbehoefte en deze uitwerken in concrete opleidingsplannen en budgetten;
- Ontwikkelen van beleid op duurzame inzetbaarheid;
- Het maken van de vertaalslag van veranderingen binnen de organisatie naar wat dit betekent voor de medewerker.